Portal Klienta: Nowy sposób na uzyskanie oprogramowania
W lipcu 2019 VIX Automation, jako dystrybutor oprogramowania GE Digital w Polsce wprowadził nowe rozwiązanie dla swoich klientów, chcących pobrać oprogramowanie.
Pod adresem www.vix.com.pl/portal udostępniliśmy Portal VIX Automation, na którym klienci, którzy zakupili oprogramowanie, bądź chcący je przetestować, mogą je pobrać. Portal jest wygodny i bezpieczny, działa przez przeglądarkę, a przede wszystkim jest prosty w obsłudze.
Użytkownicy, którzy zakupili licencje od 1 lipca 2019 już otrzymali możliwość korzystania z Portalu. Klienci, którzy zakupili oprogramowanie przed 1 lipca 2019 będą stopniowo przenoszeni do nowej platformy, o czym będziemy informować w stosownych wiadomościach emailowych. Poprzednie rozwiązanie, dzięki któremu udostępnialiśmy oprogramowanie, będzie wygaszane.
Nowa platforma pozwala także na sprawniejsze pobieranie plików DEMO, wersji demonstracyjnych oprogramowania. Aby uzyskać dostęp do Portalu, należy uzupełnić formularz na stronie www.vix.com.pl/portal lub zgłosić się do Działu Obsługi Klienta (pod numerem telefonu 32 358 20 20 lub dok@vix.com.pl).
Dbając o rozwój edukacji, portal dostępny jest także dla studentów wykorzystujących w czasie studiów oprogramowanie GE Digital, aby uzyskać do niego dostęp także należy skorzystać z formularza: www.vix.com.pl/portal.
Po uzupełnieniu formularza, bądź zakupie licencji użytkownik otrzyma login i hasło (dla klientów demo oraz studentów – czasowe), a po zalogowaniu dostęp do plików z oprogramowaniem.
Portal Klienta ma na celu usprawnienie pobierania oprogramowania przez klientów końcowych, system integratorów oraz studentów. Oprogramowanie będzie rozwijane o kolejne elementy w nadchodzących miesiącach
Szymon Tomiczek
manager Działu Obsługi Klienta
Masz sugestie dotyczące rozwoju Portalu? Prześlij nam maila na dok@vix.com.pl.