Polityka prywatności

Polityka prywatności i wykorzystywania plików cookies w serwisach internetowych VIX Automation – obowiązuje od 22.05.2018 [aktualizacja 08.12.2023]

Serwis internetowy www.vix.com.pl a także ifix.plcimplicity.plhistorian.plkalkulator-oee.pl, proficy.eu, akademia.vix.com.pl prowadzone są  przez VIX Automation spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach, Ul. Żeliwna 43, 40-852, zwaną dalej VIX Automation, wpisaną do VIII Wydziału Gospodarczego Krajowego Rejestru Sądowego w Sądzie Rejonowym w Katowicach pod nr KRS 0000247380, NIP: 954-253-18-85, Regon 240214146, o kapitale zakładowym, 150 000,00 zł wpłaconym w całości.

 

I Polityka plików cookies

1. Czym jest plik cookie?
Pliki cookies to pojedyncze, małe pliki tekstowe, które przechowywane są na urządzeniu końcowym użytkownika serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu. Pliki te umożliwiają odczytanie informacji w nich zawartych jedynie przez witrynę, która je utworzyła. Witryna internetowa nie może mieć dostępu do innych plików znajdujących się na urządzeniu końcowym użytkownika serwisu. Pliki te nie umożliwiają zidentyfikowania osoby odwiedzającej niniejszy serwis.

2. Podmiot zamieszczający pliki cookies.
Podmiotem zamieszczającym pliki cookies na urządzeniu końcowym użytkownika serwisu jest podmiot prowadzący niniejszy serwis.

3. W jakim celu witryna www.vix.com.pl korzysta z plików cookies?
Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a) dostosowania zawartości stron internetowych serwisu do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania z serwisu;
b) tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy korzystają z serwisu, co umożliwia lepsze dopasowanie struktury oraz samej treści do potrzeb użytkowników;
c) mierzenia ruchu w serwisie za pomocą kodu Google Analytics (więcej informacji o plikach cookies w Google Analytics można znaleźć na stronie http://www.google.pl/intl/pl/analytics/privacyoverview.html);
d) utrzymania sesji użytkownika serwisu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.

4. W ramach witryny wykorzystywane są następujące rodzaje plików cookies:

Nazwa Cookie Opis Data ważności
_utma Ten typ pliku cookie jest zapisywany przez przeglądarkę użytkownika w trakcie pierwszej wizyty w serwisie. Jest używany do odnotowania, ile razy użytkownik odwiedzał serwis oraz daty pierwszej i ostatniej wizyty. Umożliwia określenie ilości użytkowników, którzy odwiedzają serwis. 2 lata
_utmb Ten typ pliku cookie używany jest do ustanowienia i kontynuowania sesji użytkownika w niniejszym serwisie. W momencie gdy Internauta ogląda kolejne podstrony serwisu, Google Analytics uaktualnia plik. 30 min
_utmc Ten typ pliku cookie współdziała z plikiem _utmb w celu uzgodnienia czy ustanowić nową sesję dla użytkownika czy nie. Plik ten nie ma ustawionego czasu wygaśnięcia, zatem jest usuwany po zamknięciu przeglądarki. Wygasa z zakończeniem danej sesji
_utmz Ten typ pliku cookie przechowuje informacje na temat źródła, którego użył Internauta do wejścia do serwisu. 6 miesięcy
PHPSESID Ten typ pliku cookie zawiera unikalny identyfikator w celu identyfikacji sesji użytkownika serwisu. Wygasa z zakończeniem danej sesji
accepted_cookie Ten typ pliku cookie przechowuje informacje o tym, czy został kliknięty przycisk akceptuję przy polu z informacją o wykorzystywaniu ciasteczek. 1 rok
hjIncludedInSample Identyfikuje użytkownika podczas jednej sesji przeglądarki i wskazuje, że jest on uwzględniony w statystycznej próbie wszystkich odbiorców wygasa z zakończeniem sesji
_atuvc
_atuvs
Widget udostępniania społecznościowego, który jest często osadzany w witrynach internetowych, aby umożliwić odwiedzającym udostępnianie treści za pomocą szeregu platform do tworzenia sieci i udostępniania. Przechowuje zaktualizowaną liczbę udostępnień strony. 1 rok
30 min
_drip_client Pozwala zapamiętywać strony odwiedzane przez użytkownika. 2 lata
_gid Zapamiętuje i aktualizuje unikalne wartości dla stron odwiedzanych przez użytkownika. 1 dzień

5. Zgoda oraz rezygnacja z akceptowania plików cookies.
Zgodę na korzystanie z mechanizmu plików cookies można wyrazić za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego na urządzeniu Użytkownika. Ustawienia sposobu przechowywania i wysyłania plików cookies są dostępne w opcjach przeglądarki internetowej. Większość wykorzystywanych przeglądarek domyślnie akceptuje pliki cookies. Użytkownik może wprowadzić zmiany w ustawieniach przeglądarki, umożliwiające rezygnację z akceptowania plików cookies.
6. Wpływ ograniczeń stosowania plików cookies na funkcjonalność serwisu:
VIX Automation informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych serwisu.
7. Szersze informacje o plikach cookies.
Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem wszystkoociasteczkach.pl. Informacje tam zawarte zostały przygotowane przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.

 

II Tożsamość administratora danych i kontakt

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest VIX Automation spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach, Ul. Żeliwna 43, 40-852 Katowice (dalej „VIX Automation” lub „Spółka” lub „my”).

Możesz się z nami skontaktować:

– listownie: Ul. Żeliwna 43, 40-852 Katowice
– telefonicznie: 32 358 20 20
– mail: dane.osobowe@vix.com.pl

 

III Podstawa prawna i cel przetwarzania danych osobowych

W związku z tym, że świadczymy różne usługi w ramach naszych witryn internetowych, przetwarzamy Twoje dane osobowe w różnych celach, w różnym zakresie i na różnej podstawie prawnej określonej w RODO. W celu przekazania jak najbardziej przejrzystej informacji, pogrupowaliśmy te informacje, odnosząc się do celu przetwarzania Twoich danych osobowych:

(i) Dane osobowe udostępniane za pomocą formularza kontaktowego lub bezpośrednio za pomocą poczty elektronicznej, telefonicznie oraz osobiście

Poprzez wysłanie do nas wiadomości e-mailowej, rozmowę telefoniczną, osobiście (np. przekazanie wizytówki), bądź wysłanie do nas wiadomości poprzez formularz kontaktowy udostępniłeś nam dane osobowe. W formularzu na stronie www w zakładce Kontakt prosimy o podanie takich danych jak: imię, nazwisko, nazwę firmy, adres e-mailowy, opcjonalnie telefon – jeśli wolisz telefoniczną drogę kontaktu i chcesz, abyśmy oddzwonili. Prosimy Cię o podanie nazwy firmy, z której ramienia się kontaktujesz, dzięki temu wiemy czy Twoja firma nie kontaktowała się z nami w podobnej sprawie, co pomaga nam szybciej zareagować na Twoje zgłoszenie.

Po przekazaniu danych osobowych jesteśmy uprawnieni do przetwarzania udostępnionych przez Ciebie danych do:
a) obsługi przesłanego przez Ciebie zgłoszenia
b) podjęcia działań związanych z zawieraniem umowy z Tobą, jeżeli z treści przesłanej wiadomości wynika, iż domagasz się przesłania informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o zawarciu umowy z VIX Automation,
c) w przypadku, gdy użytkownik jest stroną umowy z VIX Automation – dla celów wykonania tej umowy
d) kontaktowania się z Tobą w celach związanych ze świadczeniem usług dla Twojego pracodawcy
e) marketingu bezpośredniego produktów i usług oferowanych przez VIX Automation
f) w przypadku innego prawnie usprawiedliwionego celu administratora danych.

Usuniemy Twoje dane, jeżeli będziesz nieaktywny przez okres 5 lat, tzn. przez 5 lat nie zalogujesz się na żadnym z naszych serwisów www, lub nie zareagujesz na żadną z naszych wiadomości marketingowych.

(ii) Dane osobowe: usługa Newsletter

Poprzez uzupełnienie formularza zapisu na newsletter na stronie www.vix.com.pl lub bezpośrednio za pomocą poczty elektronicznej (wyraźna zgoda na wysyłkę), udostępniłeś nam dane osobowe (adres e-mail) w celu wysyłki cyklicznych wiadomości newsletterowych.

Newsletter jest bezpłatną usługą, polegającą na informowaniu Użytkowników o produktach, promocjach, wydarzeniach i nowościach w naszej ofercie poprzez okresowe wysyłanie wybranych przez VIX Automation treści drogą elektroniczną w postaci listu elektronicznego.

Subskrybując newsletter wyrażasz zgodę na wysyłanie przez VIX Automation drogą elektroniczną w postaci listu elektronicznego, reklam oraz informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2013 poz. 1422) na konto e-mail podane w formularzu.

Udostępnienie przez Ciebie danych osobowych w celu wysyłki newslettera jest dobrowolne oraz potwierdzone w systemie Double Opt-In, co oznacza, że zapis na newsletter dokonywany jest dopiero po kliknięciu w link aktywacyjny. Link aktywacyjny jest wysyłany automatycznie po zgłoszeniu chęci dołączenia swojego adresu emailowego do bazy newsletterowej VIX Automation. Niepotwierdzone adresy emailowe będą usuwane (dziesiątego dnia każdego miesiąca).
Twoje dane są przechowywane i mogą być przetwarzane aż do momentu wycofania zgody na newsletter.
Udostępnienie przez użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu otrzymywania od nas wiadomości newsletterowych.

(iii) Dane osobowe udostępniane za pomocą usługi Portal VIX Automation

Poprzez wysłanie do nas wiadomości poprzez formularz kontaktowy na stronie vix.com.pl/portal udostępniłeś nam dane osobowe. W formularzu na stronie www prosimy o podanie takich danych jak: imię, nazwisko, nazwę firmy, adres e-mailowy, telefon. Prosimy Cię o podanie nazwy firmy, z której ramienia się kontaktujesz, dzięki temu wiemy czy Twoja firma nie kontaktowała się z nami w podobnej sprawie, co pomaga nam szybciej zareagować na Twoje zgłoszenie. Numer telefonu pobierany jest w celu weryfikacji zgłoszenia, które odbywa się zawsze drogą telefoniczną, a przypadku zagubienia dostępu do portalu (lub chęci zresetowania hasła dostępowego) pozwala na weryfikację użytkownika.

W przypadku zakupu oprogramowania konto portalowe zostanie utworzone w celu przekazania zakupionego systemu.

Usługa Portal VIX Automation jest realizowana bezpłatnie dla klientów kupujących oprogramowanie dystrybuowane przez VIX Automation, a także chcących skorzystać z możliwości przetestowania go (tj. pobrania plików ISO). Portal VIX Automation zawiera dodatkowe treści – Podręczniki Pierwsze Kroki oraz dokumenty wsparcia technicznego.

Dostęp do usługi przyznawany jest na konkretne oprogramowanie, które zamówił klient (zamówienie oprogramowania poprzez Dział Handlowy, uzupełnienie formularza dostępu)

  1. studentom – na czas jednego miesiąca, z możliwością przedłużenia go,
  2. klientom chcącym skorzystać z możliwości testowania oprogramowania – na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia,
  3. klientom VIX Automation – bezterminowo,
  4. integratorom systemów automatyki, współpracującym z VIX Automation – bezterminowo.

Po przekazaniu danych osobowych możemy je wykorzystać do:

  1. obsługi przesłanego przez Ciebie zgłoszenia (weryfikacji zgłoszenia, a następnie założenia konta portalowego z odpowiednim dostępem do zasobów portalu)
  2. podjęcia działań związanych z zawieraniem umowy z Tobą, jeżeli z treści przesłanej wiadomości wynika, iż domagasz się przesłania informacji niezbędnych do podjęcia decyzji o zawarciu umowy z VIX Automation,
  3. marketingu bezpośredniego produktów i usług oferowanych przez VIX Automation
  4. w przypadku, gdy użytkownik jest stroną umowy z VIX Automation – dla celów wykonania tej umowy
  5. kontaktowania się z Tobą w celach związanych ze świadczeniem usług dla Ciebie lub Twojego pracodawcy
  6. w przypadku innego prawnie usprawiedliwionego celu administratora danych.

Twoje dane są przechowywane do chwili usunięcia konta na Portalu. Usuniemy Twoje konto, jeżeli będziesz nieaktywny przez okres 5 lat, tzn. przez 5 lat nie zalogujesz się do Portalu lub jeśli nas o to poprosisz, a w przypadku kont testowych – po upływie okresu 12 miesięcy od zakończenia testowania.

(iv) Dane osobowe uczestników szkoleń

Przesyłając do nas zgłoszenie na szkolenie udostępniłeś nam swoje dane osobowe

– imię (imiona) i nazwisko
– nazwa zakładu pracy i stanowisko
– adres e-mail i numer telefonu

Udostępnione dane osobowe będą przetwarzane tylko na potrzeby realizacji i obsługi szkolenia.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu na szkolenie także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonego przez nas szkolenia. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.


Twoje dane są przechowywane i mogą być przetwarzane do momentu wygaśnięcia ewentualnych roszczeń, przy czym dane ujawnione na certyfikacie są przechowywano dożywotnio – zawsze możesz zwrócić się do nas w celu uzyskania kopii certyfikatu.
Udostępnienie przez użytkownika danych osobowych jest niezbędne w celu przeprowadzenia szkolenia.

(v) Konferencje i inne wydarzenia

Twoje dane mogą być przetwarzane w celu organizacji konferencji i innych wydarzeń odbywających się w formule „na żywo” lub online.

W tym celu będziemy przetwarzać dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym takie jak: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, nr telefonu kontaktowego, nazwa firmy, z którą współpracujesz, zajmowane stanowisko. W niektórych przypadkach możemy poprosić o dodatkowe dane, gdy będzie to potrzebne w celu organizacji aktywności, hotelu czy ubezpieczenia. O wymogu podania takich danych zostaniesz przez nas poinformowany przy rejestracji.

Podanie niektórych danych jest warunkiem skorzystania z poszczególnych konferencji i innych wydarzeń. Dane obowiązkowe są automatycznie oznaczane przez nasz system. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości udziału we wskazanych wyżej wydarzeniach. Poza danymi oznaczonymi jako obligatoryjne, podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.

Twoje dane osobowe będą w takiej sytuacji przetwarzane przez okres do upływu ewentualnych roszczeń.

(vi) Działania marketingowe

Twoje dane mogą być przetwarzane w celu prowadzenia działań marketingowych takich jak: organizacja wydarzeń i webinarów, prowadzenie konkursów i akcji promocyjnych uwzględniających bony rabatowe, vouchery i inne rodzaje promocji.

W tym celu przetwarzamy dane osobowe podane w formularzu rejestracyjnym takie jak: imię, nazwisko, adres poczty elektronicznej, nr telefonu kontaktowego, nazwa firmy, z którą współpracujesz, zajmowane stanowisko. Podanie niektórych danych jest warunkiem skorzystania z poszczególnych webinarów czy akcji promocyjnych. Dane obowiązkowe są automatycznie oznaczane przez nasz system. Konsekwencją niepodania tych danych jest brak możliwości udziału we wskazanych wyżej działaniach marketingowych. Poza danymi oznaczonymi jako obligatoryjne, podanie innych danych osobowych jest dobrowolne.

Twoje dane osobowe będą w takiej sytuacji przetwarzane przez rozsądny czas po wyrażeniu zgody lub zapisaniu się na odpowiednie wydarzenie albo do momentu wycofania Twojej zgody.

 

IV Odbiorcy danych

Twoje dane mogą zostać przekazane przez administratora danych osobowych procesorom (dostawcy usług), w chwili obecnej: FreshMail Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie Al. 29 Listopada 155 c, 31-406 KRS 0000497051, a także ClickMeeting Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-387), przy ul. Arkońskiej 6/A4, KRS 0000604194; oraz Web To Learn sp. z o.o.  z siedzibą przy ul. Przemysława 3 w Kościerzynie, KRS: 0000823467, NIP: 5911709438, REGON: 385347076; a także DBMS sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (01-552), pl. Inwalidów 10/11, KRS:373905, NIP: 527-264-47-02, REGON: 142741338, aby zrealizować prawnie usprawiedliwiony cel administratora danych.

DBMS Sp. z o.o. dostarcza oprogramowanie do identyfikacji, poszukiwania i angażowania potencjalnych klientów.  Pliki cookies tworzone na tej stronie zapisywane są lokalnie w pamięci Twojego komputera. Kopia pliku przesyłana jest automatycznie na serwer www.dmsales.com. Pliki cookies mogą zawierać dane osobowe, które w sposób pośredni mogą umożliwić identyfikację użytkownika strony, takie jak np. adres IP użytkownika. com należący do DBMS sp. z o.o. System nie pozyskuje w ramach plików cookies żadnych tzw. „informacji wrażliwych”, np. informacji o stanie zdrowia, informacji o wyznaniu, orientacji seksualnej czy przynależności związkowej. Rejestrowane pliki cookies służą do korzystania ze wszystkich funkcjonalności systemu i poprawy jakości i szybkości działania oraz dopasowaniu treści strony do Twoich potrzeb. Kontakt z inspektorem danych osobowych zapewnia strona https://iod.dmsales.com/.

Nasi dostawcy mają siedzibę głównie w Polsce i w innych krajach Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), np. w Irlandii. Niektórzy spośród naszych dostawców mają siedzibę poza terytorium EOG. W związku z przekazaniem danych poza terytorium EOG zadbaliśmy, aby nasi dostawcy dawali gwarancje wysokiego stopnia ochrony danych osobowych. Gwarancje te wynikają w szczególności ze zobowiązania do stosowania standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję (UE). W niektórych przypadkach, jeśli zostałeś wskazany jako osoba właściwe do kontaktu w związku z zakupioną licencją Twoje dane mogą zostać udostępnione firmie General Electric Company lub jej spółkom zależnym. Udostepnienie Twoich danych jest niezbędne do zawarcia umowy pomiędzy Twoim pracodawcą a firmą General Electric Company w zakresie udzielenia licencji. Informacje o przetwarzaniu danych przez firmę General Electric Company można znaleźć pod linkiem: https://www.ge.com/privacy

 

V Pouczenie o prawach

  • Prawo do cofnięcia udzielonej zgody 

Na podstawie art. 7 ust. 3 RODO, przysługuje Ci prawo do cofnięcia każdej zgody, która została udzielona. Cofnięcie zgody ma skutek od momentu wycofania zgody. Cofnięcie zgody nie wpływa na przetwarzanie dokonywane przez nas zgodnie z prawem przed jej cofnięciem.

Cofnięcie zgody nie wiąże się z żadnymi negatywnymi konsekwencjami, może jednak uniemożliwić dalsze korzystanie z usług lub funkcjonalności, które zgodnie z prawem możemy świadczyć jedynie za zgodą.

  • Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych

Na podstawie art. 21 RODO przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeżeli przetwarzamy je w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, np. w związku z korzystaniem z rekomendowanych produktów i usług, marketingiem naszych produktów i usług, prowadzeniem statystyki korzystania z poszczególnych funkcjonalności serwisu oraz ułatwieniem korzystania witryn internetowych, a także badaniem satysfakcji.

Rezygnacja z otrzymywania rekomendowanych produktów i usług w formie wiadomości e-mail, jak również rezygnacja z otrzymywania komunikatów marketingowych dotyczących naszych produktów lub usług lub naszych klientów, będzie dla nas oznaczać Twój sprzeciw na przetwarzanie danych osobowych, w tym profilowanie w tych celach.

Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania danych osobowych, usuniemy te dane, wobec wykorzystania których wniesiono sprzeciw.

  • Prawo do usunięcia danych („prawo do bycia zapomnianym”)

Na podstawie art. 17 RODO, przysługuje Ci prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych.

Masz prawo żądania usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy:

1)      została wycofana określona zgoda, w zakresie, w jakim dane osobowe były przetwarzane w oparciu o wyrażoną zgodę;

2)      dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w których były przetwarzane;

3)      został wniesiony skuteczny sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych;

4)      dane osobowe były przetwarzane niezgodnie z prawem.

Pomimo żądania usunięcia danych osobowych, w związku z wniesieniem sprzeciwu lub wycofaniem zgody, możemy zachować pewne dane osobowe w zakresie niezbędnym do celów ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

  • Prawo do ograniczenia przetwarzania danych

Na podstawie art. 18 RODO, przysługuje Ci prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych. W sytuacji, gdy takie żądanie zostanie zgłoszone, do czasu jego rozpatrzenia, nie będzie można korzystać z określonych funkcjonalności lub usług, które związane były z przetwarzaniem danych objętych żądaniem. Nie będziemy także wysyłać żadnych komunikatów, w tym marketingowych.

Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania danych osobowych w sytuacji, gdy:

1)      zakwestionowana została prawidłowość danych osobowych – wykorzystanie tych danych zostanie ograniczone na czas potrzebny na weryfikację ich prawidłowości, nie dłużej jednak niż na 7 dni;

2)      przetwarzanie tych danych jest niezgodne z prawem, a zamiast usunięcia danych wpłynęło żądanie do ograniczenia ich wykorzystania;

3)      dane osobowe przestały być niezbędne do celów, w jakich zostały zebrane lub wykorzystane, ale są potrzebne w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;

4)      wniesiony został sprzeciw wobec wykorzystania tych danych – wówczas ograniczenie następuje na czas niezbędny do zweryfikowania czy ochrona interesów, praw i wolności przeważa nad interesami, które realizujemy, przetwarzając te dane osobowe.

  • Prawo dostępu do danych

Na podstawie art. 15 RODO, przysługuje Ci prawo do uzyskania od nas potwierdzenia przetwarzania danych osobowych. W sytuacji, gdy dane te są faktycznie przetwarzane, masz prawo do tego, aby:

1)      uzyskać dostęp do swoich danych osobowych;

2)      uzyskać informacje o celach przetwarzania, kategoriach przetwarzanych danych osobowych, o odbiorcach lub kategoriach odbiorców tych danych, planowanym okresie przechowywania danych lub o kryteriach ustalania tego okresu, o prawach przysługujących na mocy RODO oraz o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego, o źródle tych danych, o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym o profilowaniu oraz o zabezpieczeniach stosowanych w związku z przekazaniem tych danych poza Europejski Obszar Gospodarczy;

3)      uzyskać kopię swoich danych osobowych.

W przypadku chęci skorzystania z prawa dostępu do danych prosimy o kontakt z Administratorem Danych Osobowych, o którym mowa w punkcie II.

  • Prawo do sprostowania danych

Na podstawie art. 16 RODO, przysługuje Ci prawo do żądania sprostowania podanych przez siebie danych osobowych (jeżeli są nieprawidłowe) oraz ich uzupełnienia (jeżeli są niekompletne).

  • Prawo do przenoszenia danych

Na podstawie art. 20 RODO, przysługuje Ci prawo, aby otrzymać, dostarczone przez siebie dane osobowe przetwarzane przez nas w sposób zautomatyzowany na podstawie zgody lub niezbędności do wykonania umowy, a następnie przesłać je do innego, wybranego przez siebie, administratora danych osobowych. Możesz również żądać, by dane osobowe zostały przesłane przez nas bezpośrednio innemu administratorowi, o ile jest to technicznie możliwe.

Dane osobowe wyślemy w postaci pliku w formacie csv. Format csv jest formatem powszechnie używanym, nadającym się do odczytu maszynowego i pozwalającym na przesłanie otrzymanych danych do innego administratora danych osobowych

VI Zmiany Polityki

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej Polityki poprzez opublikowanie nowej Polityki na tej stronie. O wszelkich zmianach lub uzupełnieniach będziesz informowany poprzez zamieszczenie odpowiednich komunikatów na głównych stronach naszych witryn lub poprzez wysłanie powiadomień e-mail.

Polityka nie ogranicza żadnych uprawnień, które przysługują zgodnie z przepisami prawa.

 

 

Potwierdzam zapoznanie z polityką prywatności